top of page

📚 Čtenářský deník (záznam o knize)

Vše potřebné k vytvoření čtenářského deníku pro malé i velké!

Cena: 99 Kč - PDF verze, posílám na e-mailovou adresu (9x A4, 2x A5).



Soubor obsahuje:

1. Úvodní stranu deníku s místem na portrét, jméno, zapsání třídy a roku.

2. Jaký jsem čtenář? (jednoduchý dotazník (jak často čtu, co nejradši čtu, vybírám si knihu podle obalu/tloušťky, ...) 2 varianty:

  • s místem pro podpis a napsání třídy (pokud využijete tento list zvlášť),

  • bez podepsání (do složky/deníku).

3. Můj seznam přečtených knih (2 varianty):

  • pro menší - datum, název, hodnocení se smajlíky,

  • pro starší - datum, název, hodnocení ss hvězdičkami.

4. Zápis o knize (2 varianty):

  • pro menší - číslo knihy, název, autor, ilustrace, hodnocení se smajlíky, začátek čtení, dočteno, prostředí, hlavní hrdina/postavy, o čem kniha je, co se mi líbilo/nelíbilo a místo pro obrázek,

  • pro starší - číslo knihy, název, autor, ilustrace, hodnocení s hvězdičkami, začátek čtení, dočteno, prostředí, hlavní hrdina/postavy, stručný příběh, zauzlení/problém, rozuzlení/závěr, jak se mi kniha líbila a místo pro obrázek.


5. Můj záznam o knize - skládanka (jméno, třída, název knihy, autor, ilustrace, hodnocení se smajlíky, prostředí, hlavní hrdina/postavy, stručný příběh a závěr.


6. List s obrázky (za každou přečtenou knihu si děti jeden vykreslí).

7. Pochvaly s citáty o čtení (2 varianty, formát A5):

  • Hvězda mezi čtenáři (Čtení je nejlepší učení.),

  • Pochvala za poctivé čtení (Dům bez knih je jako tělo bez duše.).



Tip! Listy si můžou děti vkládat do eurosložek a tvořit si tak svůj čtenářský deník. Každá kniha má svůj zápis. Listy si můžete zakoupit a využít zvlášť.


Cena za 1 libovolný LIST - 29 Kč (napište mi, o který konkrétně máte zájem).

4 282 zobrazení

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page