top of page

Pracovní listy - DARY PODZIMU

Soubor 11 pracovních listů na téma: JABLKO, HOUBA, DÝNĚ a KAŠTAN. Každá sada obsahuje list na přiřazování jednotlivých částí plodu, list na výrobu skládanky s životními cykly a pracovní list s úkoly "na doma".

Cena ZA CELÝ SOUBOUR: 149 Kč - PDF verze, posílám na e-mailovou adresu (11x A4).


Pracovní listy lze zakoupit i zvlášť ⇩.


🍎JABLKO

  • JABLKO A JEHO ČÁSTI - stopka, list, dužina, slupka, jádřinec, semínka, okvětní lístky (pupík)

  • ŽIVOTNÍ CYKLUS JABLKA - semínka, klíček, rostlinka, strom, květ, plod

  • PL MOJE JABLKO - sklizeno/koupeno, barva, co cítím (chuť, čich, hmat), rozměry, co mám nejradši, co vše můžeme dělat z jablek, pokus - potopí se?

Cena: 49 Kč - PDF verze, posílám na e-mailovou adresu (3x A4).


🍄HOUBA

  • HOUBA A JEJÍ ČÁSTI - klobouk, rourky, lupeny, výtrusy, třeň (noha), prsten, závoj, pochva, podhoubí

  • ŽIVOTNÍ CYKLUS HOUBY - výtrusy, splynutí vláken, vznik podhoubí, nová plodnice

  • PL JÁ NA HOUBÁCH - s kým chodívám, kam (vzhledem k měřítku mapy, konkrétní místo zůstává stále utajeno), co si beru s sebou, co vše jsem našel, co s nasbíranými houbami a co dalšího jsem v lese viděl.

Cena: 49 Kč - PDF verze, posílám na e-mailovou adresu (3x A4).


🎃DÝNĚ

  • DÝNĚ A JEJÍ ČÁSTI - stopka, list, dužina, slupka, semínka

  • ŽIVOTNÍ CYKLUS DÝNĚ - semínko, rostlinka, listy, květ, dýně s listem, dýně

  • PL MOJE DÝNĚ - výška, šířka, velikost, barva, moje dýně je (vypiš přídavná jména), lístek, počet semínek (odhad, realita), dokreslování obličeje, pokus - potopí se?

Cena: 49 Kč - PDF verze, posílám na e-mailovou adresu (3x A4).


🌰KAŠTAN

  • ŽIVOTNÍ CYKLUS KAŠTANU - kaštan, klíček, rostlinka, rostlina, strom, plod

  • PL KAŠTANY - Chodím sbírat kaštany?, s kým, kde u nás kaštany rostou, jak se nazývá strom (doplň písmena), nápad na výrobek (nakresli), která zvířata si na kaštanech pochutnají?

Cena: 39 Kč - PDF verze, posílám na e-mailovou adresu (2x A4).

 

Napište mi, o které pracovní listy máte zájem, např. Celý soubor DARY PODZIMU/Pracovní listy - KAŠTAN.



7 681 zobrazení

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page