top of page

🥘 Moje KUCHAŘKA

Vše potřebné k vytvoření první kuchařky pro malé školáky!

Cena: 99 Kč - PDF verze, posílám na e-mailovou adresu (9x A4 + formát A5).



Soubor obsahuje:

1. 📔 Úvodní strana kuchařky s místem na portrét a jméno (barevná i černobílá verze).

2. 🥗 Salát (1x zeleninový salát, 1x ovocný salát):

  • místo pro název,

  • mapa k dopsání surovin,

  • mísa k dokreslení salátu,

  • poznámky

  • a moje hodnocení (5 smajlíků k vybarvení).

3. 🥘 Recept (univerzální list pro jakýkoli recept):

  • místo pro název a kategorii (předkrm, hlavní chod, dezert, ...),

  • místo na obrázek (k dokreslení/nalepení),

  • suroviny,

  • postup,

  • poznámky

  • a moje hodnocení (5 smajlíků k vybarvení).

1 x list orientovaný nalevo, 1x list orientovaný napravo - pro hezčí vzhled finálního sešitu.


4. 🥣 Polévka:

  • místo pro název,

  • obrázek hrnce k dokreslení/dopsání surovin,

  • postup,

  • poznámky

  • a moje hodnocení (5 smajlíků k vybarvení).

5. 🍕 Pizza:

  • místo pro název,

  • obrázek pizzy k dokreslení,

  • suroviny,

  • postup,

  • poznámky

  • a moje hodnocení (5 smajlíků k vybarvení).

6. 🍧 Zmrzlina:

  • místo pro název,

  • obrázek zmrzliny k dokreslení/dopsání surovin,

  • postup,

  • poznámky

  • a moje hodnocení (5 smajlíků k vybarvení).


Tip! Listy si můžou děti vkládat do eurosložek a tvořit si tak svoji první kuchařku. Můžete je také secvaknout kancelářským koníkem. Listy si můžete zakoupit a využít zvlášť.

  • 25.9. Mezinárodní den vaření

  • 16.10. Světový den jídla

  • 20.10. Mezinárodní den kuchařů


Cena za 1 libovolný LIST - 29 Kč (napište mi, o který konkrétně máte zájem).

408 zobrazení

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page