top of page

PL - Babička, Dědeček

Pracovní listy Moje BABIČKA a Můj DĚDEČEK můžete využít např. ke Dni seniorů, který se slaví 1. října, nebo je jen tak zařadit do povídání si o rodině. Můžete je využít i u vás doma - vytisknout, vyplnit a dát babičce nebo dědečkovi jako přání k narozeninám.

Cena: 49 Kč - PDF verze, posílám na e-mailovou adresu (2x A4).



🖋 BABIČKA

Jak se babička jmenuje a kolik má roků? Co spolu děláváme, jak mi říká a jaká je její oblíbená barva? Jaká je nejlepší vzpomínka na babičku, co nejlépe vaří a co obvykle dělá v neděli? Děti můžou dopsat i to, jak to vypadalo, když byla babička v jejich věku a proč ji mají rády.


🖋 DĚDEČEK

Jak se dědeček jmenuje a kolik má roků? Co spolu děláváme a jak na mě volá? Jaká je nejlepší vzpomínka na dědečka, co umí a co mě naučil? Co obvykle dělá v neděli? Děti můžou dopsat i to, jak to vypadalo, když byl dědeček v jejich věku a proč ho mají rády.


1 488 zobrazení

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page