top of page

🤡 PL - Karneval

Pracovní listy k poohlédnutí se za karnevalem + popis pracovního postupu.

Cena: 59 Kč - PDF verze, posílám na e-mailovou adresu (3x A4).



🤡 Moje karnevalová maska

Tento list můžete využít před karnevalem k seznámení se s jednotlivými maskami, nebo až po skončení karnevalu jako sebehodnocení a popis masky (materiál, barvy, z kolika se skládá částí, masku jsme vyrobili/koupili, jak se mi moje maska líbí, jaké má vlastnosti, proč jsem si tuto masku vybral(a) + úkol navíc: dokresli klaunovi obličej).


🎉 Náš karneval

Hodnocení a malý průzkum karnevalu (kdy a kde se konal, karnevalu se zúčastnilo více holek/kluků, moje maska, nejlepší maska, nejlepší píseň, nejlepší hra, co se mi líbilo a nelíbilo, nejčastější masky).


✏️ Popis pracovního postupu - Výroba karnevalové masky

Pracovní list vhodný do českého jazyka - slohu (úvod - stať: budeme potřebovat, postup - závěr).


Tento list můžete zakoupit zvlášť. Cena: 29 Kč.

1 101 zobrazení

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

〠 Masopust

PL - Masopust

bottom of page