top of page

Pracovní listy O MNĚ

Připravila jsem pro vás pracovní listy, které nikde jinde nenajdete! Pracovní listy, které vám o dítěti hodně řeknou. Jaká je jeho osoba, jaký je jeho domov, pokojíček a třeba i domácí mazlíček? Můžete je využít jako práci navíc v českém jazyce (slohu), ve školní družině, v některých zájmových kroužcích, knihovnách a nebo jen tak s dětmi doma.

Cena: 89 Kč - PDF verze, posílám na e-mailovou adresu (5x A4)



🖋 Tohle jsem JÁ

Děti si pracovní list podepíší a postupně doplňují informace o jejich osobě. Na dort dokreslí počet svíček (nebo jen číslo) podle toho, kolik mají roků, do domečku napíší kde bydlí. Do zrcátka nakreslí svůj portrét a do kalendáře dopíši datum narození. Můžou doplnit i čím chtějí být, co a koho mají nejradši, z čeho mají strach, jaké jsou jejich oblíbené věci nebo co by si vzaly na opuštěný ostrov.


🖋 Můj DOMOV

Děti zaškrtnou, jestli bydlí v bytě nebo domě, a jestli bydlí ve městě nebo na vesnici. Dále pracovní list obsahuje místo na dokreslení jejich domu, místo na dopsání města a toho, co se kolem jejich bydliště nachází. Můžou doplnit i to, jestli mají už své klíče, s kým bydlí, počet pokojů, s čím doma pomáhají, jaké je jejich nejoblíbenější místo, co mají doma nejradši a vykreslit si kartáček podle svého.


🖋 Můj POKOJÍČEK

Jakou barvou mají děti vymalované stěny ve svém pokoji, co mají vedle postele, co vidí z okna nebo co mají na svém pokoji nejradši? Nechybí ani místo na dokreslení pokoje nebo seznam hraček.


🖋 Moje ZVÍŘÁTKO

Jaké zvířátko mají děti doma? Jak se jmenuje, kde bydlí, kolik má roků a čím ho krmí? To vše zjistíte díky tomuto pracovnímu listu. Dále můžou děti dopsat, co spolu dělají, co má zvířátko nejradši a jakou má barvu.


+ k tomuto souboru zdarma - Tohle jsem JÁ v kostce

Pracovní list k výrobě kostky. Obsahuje tyto informace: jméno, portrét, bydliště, počet roků, datum narození, co a koho máš nejradši, z čeho máš strach, čím chceš být a nejoblíbenější zvíře, věc, jídlo a barvu. Doporučuji podlepit tvrdým papírem.

Cena za 1 libovolný PRACOVNÍ LIST - 29 Kč (napište mi, o který konkrétně máte zájem).

5 714 zobrazení

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page