top of page

Pracovní listy MOJE NEJ

Připravila jsem pro vás pracovní listy, které nikde jinde nenajdete! Pracovní listy na téma: Nejoblíbenější hračka, zvíře, jídlo a pohádka. Můžete je využít jako práci navíc v českém jazyce (slohu), ve školní družině, v některých zájmových kroužcích, knihovnách a nebo jen tak s dětmi doma.

Cena: 89 Kč - PDF verze, posílám na e-mailovou adresu (5x A4).




🖋 Moje nej HRAČKA

V tomto pracovním listě mají děti za úkol dokreslit svoji oblíbenou hračku na polici mezi ostatní hračky, popsat jak vypadá, jakou má barvu a z jakého je materiálu. Dopíší, proč je jejich nej a kde v pokoji má své místo. Pracovní list obsahuje i slova jako např. hebká, hraje, srandovní - zakroužkují ty, která se hodí pro jejich hračku a do volných polí dopíšou slova další.


🖋 Moje nej ZVÍŘE

Kde žije a čím se živí? Jak je velké, kolik zhruba váží a jaké vydává zvuky? Děti také dopíší důležité informace (fakta/zajímavosti) a popíšou proč je jejich nejoblíbenější.


🖋 Moje nej JÍDLO

Ubrousku prostři se! - sem děti dokreslí jejich oblíbený pokrm a nápoj. Také mají za úkol uspořádat - očíslovat chody jak jdou za sebou (předkrm, polévka, hlavní chod, dezert) a vybarvit jazyk tak, jakou má jejich oblíbené jídlo chuť. Dopsat můžou stručný recept, kdy a kde si jídlo dávají nejčastěji a jaká je nejdůležitější surovina.


🖋 Moje nej POHÁDKA

Jako první děti zakroužkují, jestli se jedná o pohádku v knižní podobě, nebo ji znají z televize. Pak už můžou dopisovat vše důležité do jednotlivých polí, která jsou zobrazena jako zámek přes celý pracovní list.






+ zdarma Moje nej - SEZNAM

Seznam (skoro) všech nejoblíbenějších věcí (např. barva, číslo, den v týdnu, film, místo, pohádka, nápoj, osoba, zmrzlina, ...).






Cena za 1 libovolný PRACOVNÍ LIST - 29 Kč (napište mi, o který konkrétně máte zájem).


2 219 zobrazení

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page