top of page

🥕 Pro maminky - první příkrmy

Přes víkend jsem si studovala články, jak začít s prvními příkrmy. Dcerka "oslavila" 5.měsíc, tak byl nejvyšší čas začít. Kamarádka mi ukázala skvělou stránku, kde je vše přehledně popsáno a já dostala nápad. Přepíši si informace a recepty do tabulky - no a jak jsem začala tvořit tabulku, vznikla z toho nakonec mini-knížka.

Stáhnout si můžete variantu A (jedna tabulka na formátu A4), nebo variantu B (dvě tabulky na formátu A4). Já použila variantu A (vytiskněte 5x), listy přeložila napůl a scvakla koníkem. Kdo je kreativní, může si titulní stranu ozdobit podle své fantazie (obrázek, jméno miminka, datum - začátek a konec 1.měsíce, ...).





Věřím, že tato kombinace webové stránky a mé knížečky pomůže dalším novopečeným maminkám!



 

Nová stránka na Facebooku


INSTAGRAM - Označte mě ve Vašem příběhu/příspěvku @odberusi/#odberusi.

2 468 zobrazení

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page